Serv&Rent - Microsoft Dynamics 365 Business Central

Waarom kiezen voor de gebruiksvriendelijke Serv&Rent verhuursoftware en software voor servicebedrijven?

Of je nu op kantoor werkt, bij een klant, op een werf, … vanop je smartphone, tablet of computer. De gebruiksvriendelijke Serv&Rent ERP software is altijd en overal beschikbaar en speciaal ontwikkeld voor service- en verhuurbedrijven. Onze Serv&Rent software is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central en biedt een betrouwbare en toekomstgerichte oplossing voor jouw en je bedrijf.

Serv&Rent automatiseert alle commerciële, financiële en andere bedrijfsprocessen binnen je bedrijf. Het systeem slaat al je data op, die zo toegankelijk zijn voor iedereen binnen je bedrijf, van CEO tot en met chauffeur of technieker. 

Verhoog je efficiëntie dankzij Serv&Rent:

Vermijd dubbele boekingen, vergeet geen enkele afspraak meer

Geen fouten meer in je administratieve processen dankzij het centrale klantenbeheer

Snel overzicht van beschikbaarheidsplanning, resources, machines, …

Ingave van tellerregistraties, kilometerstanden, keuringen, onderhoudsbeurten, etc.

Eenvoudig samenstellen van verhuurpakketten of eventkits

Naadloos te integreren met je huidige software producten

En zo veel meer … bekijk hieronder welke mogelijkheden onze Serv&Rent software biedt

FINANCIEEL BEHEER

Neem vol vertrouwen je financiële beslissingen:

Inzicht in je boekhouding

Overzicht van je inkomsten en uitgaves

Alle transacties op je resultatenrekening

SUPPLY CHAIN MANAGEMENT

Verschillende klant- en leveranciersmogelijkheden:

Alle verkeer regelen

Fouten opsporen

Optimale beheersing van je supply chain

MAGAZIJNBEHEER

Krijg een duidelijk overzicht over je magazijn:

Optimaal gebruik opslagruimte

Efficiënt regelen van alle machines, artikels, …

Tijdsbesparend

RENTAL

Zorg voor een snelle en foutloze verhuur:

Beheer je volledig verhuurproces

Rekening houden met maximale capaciteit en beschikbaarheid

Waarborgen en toeslagen

Tellerregistratie en onderhoud van je machines

Samenstellen van verhuurpakketten en eventkits

CRM & HRM

Bouw oprechte en duurzame klantrelaties uit:

Verwerking van je klantenbestand

Verwerking van marketingcampagnes

Opbouwen en behouden van klantrelaties

PERSONEELSBEHEER

Verbeter je HR-opvolging:

Beheer van aanwezig personeel

Selectie van nieuwe aanwervingen

Duidelijk overzicht van alle werknemers

Koppeling met sociaal bureau

PROJECTBEHEER

Breng het beheer van je project in kaart:

Nodige resources

Voor- en nacalculatie van je project

Efficiënte planning van je projecten

SERVICEBEHEER

Bied je klanten een optimale service:

Los problemen na verkoop op

Registratie van eventuele herstellingen intern of bij klanten

RAPPORTERING

Duidelijke en overzichtelijke rapporten:

Automatische rapporten

Creëren van grafieken

EN MEER!

De belangrijkste voordelen van de Serv&Rent software zijn:

Gemakkelijk in gebruik

Via een intuïtieve en consistente interface kan je snel en efficiënt werken. In de cloud, dus overal beschikbaar.

Volledig te integreren

De Serv&Rent software is integreerbaar met andere software. Zo kan je het maximale uit elk systeem halen.

Productiviteit verhogend

Dankzij Serv&Rent verhoog je het rendement van je bedrijf. Zo creëer je meteen een groot voordeel op je concurrenten.

Betere service

De Serv&Rent software draagt bij tot een grotere klanttevredenheid en een betere service

Hoe lang ga je nog achter de feiten lopen en kostbare tijd en energie vergooien? Hoog tijd om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen, samen met BIQS.

Ontdek ook de andere diensten van BIQS

Planningstool

Op maat gemaakte planningssoftware
om je projecten te stroomlijnen.​​

Web- & mobiele apps​

Web- en mobiele applicaties,
volledig op maat van je bedrijf.​

BIQS academy​

De totaaloplossing in administratie voor je  opleidingscentrum

Zin om onze Serv&Rent softwareoplossing te bespreken? Laat ons dan kennismaken.

Contacteer BIQS via het contactformulier, via mail info@biqsit.be of telefonisch op 014 75 40 76.

Volg ons ook via LinkedIn en Facebook.